Lähetys ja toimitus

TOIMITUSMAA ja RAJOITUKSET

  • Postilokero-osoitteita (c/o) ja asevoimien APO-osoitteita ei hyväksytä.
  • Toimitukset lauantaisin ovat mahdollisia vain Belgiassa ja Ranskassa. Muissa maissa toimitamme maanantaista perjantaihin, lukuun ottamatta arkipyhiä.
  • Sivustomme www.kitchenaid.co.uk kautta tilatut tuotteet toimitetaan Yhdistyneeseen kuningaskuntaan lukuun ottamatta Man-saarta ja Kanaalisaaria.
  • Sivuston www.kitchenaid.fr kautta ostetut tuotteet toimitetaan vain Ranskan Euroopassa sijaitseville alueille ja Monacoon.
  • Sivuston www.kitchenaid.de kautta ostetut tuotteet toimitetaan vain Saksaan.
  • Sivuston www.kitchenaid.be kautta ostetut tuotteet toimitetaan vain Belgiaan.
  • Sivuston www.kitchenaid.nl kautta ostetut tuotteet toimitetaan vain Alankomaihin
  • Sivuston www.kitchenaid.it kautta ostetut tuotteet toimitetaan vain Italiaan.
  • Sivuston www.kitchenaid.fi kautta ostetut tuotteet toimitetaan vain Suomeen.
  • Sivuston www.kitchenaid.at kautta ostetut tuotteet toimitetaan vain Itävaltaan.
  • Sivuston www.kitchenaid.dk kautta ostetut tuotteet toimitetaan vain Tanskaan.
  • Sivuston www.kitchenaid.se kautta ostetut tuotteet toimitetaan vain Ruotsiin.
  • Sivuston www.kitchenaid.ie kautta ostetut tuotteet toimitetaan vain Irlantiin.

LÄHETYSKULUT

Lähetyskulujen kokonaissumma riippuu lähetyskohteesta ja valitusta lähetysmenetelmästä. Nämä kulut ilmoitetaan erikseen virtuaalisessa ostokorissasi. Tällä tavoin vältetään yllätykset. Voit valita hinnan “economy”-toimituksen (edullisempi, mutta hitaampi eikä toimituspäivää taata) tai “express”-toimituksen (nopeampi ja toimituspäivä taataan) mukaan.

TIETOJA KULJETUSYHTIÖISTÄ

Heti, kun olemme lähettäneet tilatut tuotteet varastoltamme, lähetämme sinulle tiedoksi sähköpostia. Tämä sähköposti sisältää lähetystiedot paketistasi, pakettinumeron ja hyperlinkin paketin seuraamiseksi kuljetusyhtiön sivuston kautta. Kuljetusyhtiön sivustolta saat lähettäjän yhteystiedot.
Tuotteemme toimitetaan vain niihin maihin, joihin verkkosivustomme mahdollistaa toimituksen. Käytämme kohtuullisia keinoja toimittaaksemme tilatut tuotteet ostajalle annetuissa yksilöllisissä tilausvahvistuksissa ilmoitettujen ajanjaksojen sisällä. Mahdolliset viivästykset eivät missään tapauksessa johda korvausmaksuihin. Virheellisesti ilmoitetut osoitteet ovat Käyttäjän vastuulla ja voivat aiheuttaa lisäkustannuksia, jotka kohdistuvat Käyttäjään.
Kaikki tavarat lähetetään yritykseltä Frucon². Jos tuotetta ei toimiteta määritetyn ajanjakson sisällä, ota yhteyttä osoitteeseen kitchenaid@frucon.net ja ilmoita asiakasnumerosi tai tilausnumerosi. Mikäli poikkeukselliset olosuhteet aiheuttavat sen, että et ole saanut tilaamaasi tuotetta 30 päivän sisällä lähetyksen ilmoitussähköpostista, sinulla on mahdollisuus peruuttaa tilauksesi ja pyytää täyttä hyvitystä.
Toimitamme lähetykset vain ammattimaisen kuljetusyhtiön välityksellä. Allekirjoitustasi vaaditaan toimitusta varten. Mikäli et pysty itse vastaanottamaan pakettiasi, voit määrätä täysi-ikäisen henkilön edustamaan itseäsi. Jos kukaan ei ole paikalla merkityssä osoitteessa vastaanottamassa tilaustasi, sinua pyydetään ottamaan yhteyttä toimituspalveluumme uuden toimituspäivän sopimiseksi. Kuljetusyhtiöstä riippuen voi esiintyä pieniä eroja.

VERKKOTILAUSTEN PERUUTUS

Olemme sitoutuneet toimittamaan tilauksesi mahdollisimman pian. Tämän johdosta emme voi peruuttaa tai muokata jo tehtyä tilausta, ellemme vastaanota muokkaus- tai peruutuspyyntöäsi ennen paketin lähettämistä. Jos haluat peruuttaa tilauksen, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun mahdollisimman pian. Kun tilaus on kerran tehty, emme voi taata, että pystymme peruuttamaan sen ajoissa ennen lähettämistä. Jos pystymme peruuttamaan tilauksen, pystyt näkemään sen kohdissa Oma tili ja Tilaushistoria.
Jos emme pystyneet pysäyttämään tilaustasi, pyydämme sinua kieltäytymään toimituksesta. Myönnämme sitten luoton, joka vastaa ostohintaa, kun paketti on palautettu palveluihimme. Lähetys- ja käsittelykuluja ei palauteta.
Pyydä tilauksen peruutusta lähettämällä sähköpostia osoitteeseen kitchenaid@frucon.net.

VIALLINEN TUOTE TAI VÄÄRÄ TOIMITUS

Sinun on tarkistettava toimituksen yhteydessä, että lähetys on oikein. Mikäli lähetys ei mielestäsi ole yhdenmukainen tilauksesi kanssa, älä allekirjoita lähetysluetteloa ja/tai merkitse selvästi eroavuuden luonne lähetysluetteloon. Sinun on annettava meille kirjallinen ilmoitus ongelmasta 24 tunnin sisällä toimituspäivästä lähettämällä sähköpostia osoitteeseen kitchenaid@frucon.net. Mikäli vika on KitchenAidin valmistusvirhe, tai mikäli Frucon² on toimittanut väärät tuotteet, niin Frucon² maksaa kaikki tuotteiden palautukseen liittyvät lähetyskulut.

Oma toivelista

Sinun on kirjauduttava sisään, jotta voit käyttää toivelistaa.

Anna tili

Valitse uusi tuote

Valitse vertailuun

Vertaile tuotteita

Voit valita vertailuun vain kolme tuotetta. Poista yksi tuote, niin voit lisätä sen tilalle jonkin muun.