Pääsivu>Asiakaspalveluun> Palautukset ja hyvitykset
Palautukset ja hyvitykset

Haluamme sinun olevan täysin tyytyväinen KitchenAid-ostokseesi. Jos et jostain syystä ole tyytyväinen, voit palauttaa tuotteen meille 14 kalenteripäivän kuluessa toimituksesta.

Aloita palautus

Ostoksen palauttaminen

Sivustomme Oma tili -osion kautta

Siirry Omat tilaukset -kohtaan ja napsauta Palauta-painiketta. Eikö sinulla ole vielä omaa tiliä? Luo tili napsauttamalla tästä.

kirjaudu omalle tilillesi

TAI sähköpostitse

Lähetä meille sähköpostia osoitteeseen contact.webshop@kitchenaid.com ja kerro viestissä kaikki alla listatut tiedot, joita tarvitaan palautukseen.

Lähetä meille sähköpostia

Sähköpostitse? Kopioi ja täytä alla olevat tiedot:

Alkuperäisen tilauksen päivämäärä:
Toimituspäivä:
Etu- ja sukunimesi:
Osoitteesi (postinumero mukaan luettuna):
Puhelinnumerosi:
Tilausnumero:
Palautettavan tuotteen nimi tai tuotekoodi:
Tuotteen sarjanumero:
Palautuksen syy:

  1. Tilasin väärän tuotteen
  2. Vaurioitunut pakkaus
  3. Sain väärän tuotteen
  4. Esteettinen vika
  5. Tekninen vika
  6. Puuttuva(t) osa(t)
  7. Suorituskyky ei vastaa odotuksia
  8. Ei yhteensopiva toisen KitchenAid-tuotteen kanssa
  9. Väri ei vastannut toisen KitchenAid-tuotteen väriä
  10. Tuote on liian suuri keittiööni
  11. Löysin paremman tarjouksen
  12. Myöhäinen toimitus
  13. Ei hintansa arvoinen
  14. Sain tuotteen aiemmin lahjaksi
  15. En ollut tyytyväinen palveluun

Huomaa, että vaihtaminen on mahdollista vain, jos olemme lähettäneet väärän tuotteen tai se on viallinen (eli syyt 1-6).

Muita olennaisia huomautuksia?
+ Voit liittää mukaan valokuvia tai videoita, joissa näkyy tuotteen kärsimä vahinko tms.

Mitä seuraavaksi tapahtuu?
Kun palautuspyyntösi on käsitelty, kuljetusyrityksemme UPS lähettää sinulle sähköpostitse ohjeet tuotteen palauttamiseksi.

UPS:n palautusprosessi

UPS lähettää sinulle sähköpostiviestin, jossa olevan linkin kautta voit 48 tunnin ajan luoda esitäytetyn, etukäteen maksetun lähetyslapun tulostettavaksi ja kiinnitettäväksi pakettiin. Ota sitten yhteyttä UPS:ään puhelimitse tai verkkoportaalin kautta ja järjestä paketin nouto. Voit myös viedä paketin johonkin lähetyslapussa mainituista UPS:n toimipisteistä.

Pakkaa tuotteet laatikkoon

Kun olet tulostanut lähetyslapun, pakkaa tuote huolellisesti sen omaan laatikkoon ja liimaa lähetyslappu paketin päälle. Palautettavien tuotteiden pakkaaminen turvallisesti on sinun vastuullasi. Vältä vahingoittamasta tuotteita ja palauta ne alkuperäisessä pakkauksessaan niin, että mukana ovat kaikki lisävarusteet ja pakkauskomponentit. Pakkaa tuotelaatikko tarvittaessa vielä toiseen laatikkoon, jotta se kestää kuljetuksen.

Varoitus: tuotteet, joita ei voi palauttaa

Jos et lähetä palautuspyyntöä KitchenAidille 14 kalenteripäivän kuluessa toimituspäivästä, emme voi hyväksyä palautusta. Jos palautettavat tuotteet ovat meille saapuessaan epätäydellisiä, vahingoittuneita tai likaisia, niitä ei hyvitetä. Yksilöllisesti räätälöityjä tuotteita ei voi palauttaa.

Ota yhteyttä

Ota yhteys tiimiimme, jos et löydä etsimääsi tietoa.

Ota yhteyttä
top
Valitse uusi tuote

Valitse vertailuun

Vertaile tuotteita

Voit valita vertailuun vain kolme tuotetta. Poista yksi tuote, niin voit lisätä sen tilalle jonkin muun.