Skip the navigation

90 päivän tyytyväisyystakuukampanjan ehdot

Nämä ehdot eivät vaikuta lakisääteisiin oikeuksiin, kuten laissa säädettyihin takuuoikeuksiin tai valmistajan takuussa määritettyihin oikeuksiin.

Jos osallistut KitchenAidin 90 päivän tyytyväisyystakuukampanjaan, suostut seuraaviin ehtoihin:

1. Kuluttajan on ostettava KitchenAid GO -laite ja/tai KitchenAid GO -lisävaruste 1.3.2024 ja 31.12.2024 välisenä aikana (molemmat päivämäärät mukaan luettuina). Luettelo KitchenAid GO -malleista: 5KHMR700, 5KHMR762, 5KHBRV00, 5KHBRV71, 5KHBRV05, 5KHBRV75, 5KFCR500, 5KFCR531, 5KSBR200, 5KSBR256, 5KBGR100, 5KBGR111, 5KKVR100, 5KKVR121. Luettelo lisävarusteista: 5KRB12, 5KRBC12. Lisävarusteista maksetaan hyvitys vain, kun samassa yhteydessä palautetaan kampanjaan kuuluva johdoton GO-laite.

2. Kuluttajalla on 90 päivää aikaa kokeilla tuotetta ja ilmoittaa asiakaspalvelukeskukseemme palautusaikeista sähköpostitse, sosiaalisen median kanavien kautta tai soittamalla maksuttomaan numeroon 00 800 381 040 26.

3. Kuluttajan on toimitettava skannattu kopio (tai hyvälaatuinen valokuva) maksutositteesta sähköpostitse.

Maksutositteessa on oltava seuraavat tiedot, jotta se hyväksytään:

  • Mallin numero tai tuotekuvaus

  • Määrä

  • Hinta

  • Ostomaa tai myyntipisteen osoite

  • Ostopäivä

4. Jos maksutosite hyväksytään, asiakaspalvelukeskuksemme järjestää tuotteen noudon. Kuluttajalla on ilmoituksen jälkeen enintään 10 arkipäivää aikaa palauttaa tuote KitchenAidille, ellei KitchenAid järjestä tuotteen noutoa myöhemmälle ajankohdalle.

5.  Hyvitys myönnetään vasta, kun palveluntarjoajamme on vastaanottanut ja tarkistanut (1) johdottoman GO-laitteen ja/tai johdottomat GO-lisävarusteet, (2) alkuperäisen ostokuitin.

Laite on palautettava alkuperäispakkauksessaan. Sen mukana on toimitettava koko sisältö ja lisävarusteet mukaan lukien laturit jne. Pakatessa on myös varmistettava, että laite on puhdas ja ettei se sisällä ruokaa.

Hyvitys voidaan evätä, jos KitchenAidin palveluntarjoajan mielestä tuotetta ei ole käytetty käyttöoppaan mukaisesti.

7. Hyvityksen pitäisi näkyä 30 päivän sisällä ilmoittamallasi pankkitilillä.



Yhteystiedot

Asiakaspalvelukeskus: consumercare.fi@kitchenaid.eu

Maksuton puhelinnumero: 00 800 381 040 26