Pääsivu>Asiakaspalveluun> Usein kysytyt kysymykset
Kuinka voimme auttaa?
Usein kysytyt kysymykset>Verkkokaupan tuki>Ostosten tekeminen ja tilaaminen>Kampanjat> Henkilökohtainen alennuskoodini ei toimi. Mitä teen?

Henkilökohtainen alennuskoodini ei toimi. Mitä teen?

Oletko saanut alennuskoodin tai kupongin, mutta et saa käytettyä sitä? Katso vinkit...

Jos alennuskoodin käytössä on ongelmia, tarkista ensin, että olet lisännyt sen oikein. Kun saat henkilökohtaisen alennuskoodin – esimerkiksi 5 %:n alennuskupongin, jonka saat lahjaksi, kun tilaat KitchenAid-uutiskirjeen – voit käyttää koodin lisäämällä sen ostoskorissa.

Näin se onnistuu

  1. Lisää ostoskoriin haluamasi tuote/tuotteet tai se tietty tuote, jota alennuskoodi koskee.
  2. Siirry ostoskoriin ja lisää alennuskoodi oikealla olevaan laatikkoon. Valitse sitten Käytä.
  3. Ostoskorisi yhteenvedossa näkyy alennus ja uusi loppusumma.

Saitko virheilmoituksen alennuskoodia lisätessäsi?

  • Tarkista, mihin asti alennuskoodisi on voimassa. Voimassaoloaika kerrotaan, kun saat koodin. Jos saat virheilmoituksen, kun lisäät alennuskoodin ostoskoriin, koodi ei ehkä ole enää voimassa. Ikävä kyllä tällöin et voi enää saada alennusta.
  • Saatat yrittää käyttää alennuskoodia sellaiseen tuotteeseen tai väriin, johon koodi ei kelpaa.
  • Saatat myös yrittää yhdistää useampia verkkotarjouksia toisiinsa. Alennuskoodeja ei voi yhdistää muihin tarjouksiin.

Tutustu henkilökohtaisen alennuskoodisi tarjousehtoihin.

Jos et edelleenkään saa käytettyä koodiasi, pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Ota yhteyttä lähettämällä sähköpostia osoitteeseen contact.webshop@kitchenaid.com tai soittamalla numeroon 00800 381 04026. Numero on maksuton, ja palvelua tarjotaan omalla kielelläsi (ma–pe klo 8.00–17.00).

Oliko tästä artikkelista hyötyä?
top
Valitse uusi tuote

Valitse vertailuun

Vertaile tuotteita

Voit valita vertailuun vain kolme tuotetta. Poista yksi tuote, niin voit lisätä sen tilalle jonkin muun.