Skip the navigation
Koti>Asiakaspalvelu>Lähetys ja toimitus

Lähetys ja toimitus

Kun ostat tuotteen, haluat luonnollisesti saada sen mahdollisimman pian. Tutustu toimitustietoihimme alla.

Miten se toimii?

Order your product(s) on our website

1. Tilaa tuotteita verkkosivustoltamme

Tutustu sivustolla olevaan valikoimaan ja hemmottele itseäsi uudella tuotteella.

Receive a confirmation email

2. Saat vahvistusviestin

Tilausvahvistus saapuu yleensä 10 minuutin kuluessa.

KitchenAid will pack and send your parcel

3. KitchenAid pakkaa ja lähettää paketin

Lähetämme paketin valitsemasi toimitustavan mukaisesti.

Receive a tracking code by email

4. Seurantakoodi lähetetään sähköpostitse

Kun paketti on matkalla luoksesi, sinulle lähetetään sähköpostitse vahvistusviesti, josta löydät toimituksen tiedot.

Your order is delivered to you. Enjoy!

5. Tilauksesi toimitetaan sinulle. Nauti!

Sinua pyydetään vahvistamaan paketin turvallinen saapuminen luoksesi.

Toimituskohteet ja rajoitukset

Tuotteita toimitetaan maanantaista perjantaihin lukuun ottamatta pyhäpäiviä. Lauantaitoimitukset ovat mahdollisia vain Belgiassa ja Ranskassa. Verkkosivuston www.kitchenaid.co.uk tuotteita toimitetaan koko Yhdistyneeseen kuningaskuntaan, lukuun ottamatta Mansaarta ja Kanaalisaaria. Huomaa, että postilokero-osoitteita ja armeijan APO-osoitteita ei hyväksytä.

shipping

Miltä sivustolta voit tilata tuotteita maahasi?


shipping-cost

Paljonko toimituskulut maksavat?

Toimituskulujen kokonaissumma riippuu määränpäästä ja valitusta toimitustavasta. Kustannukset näytetään erikseen verkkokaupan ostoskorissa, joten ne eivät tule yllätyksenä lopussa.

Valittavissa on seuraavat toimitustavat:

  • Economic– edullisempi mutta hitaampi toimitus, ei taattua toimituspäivää

  • Express– Nopeampi toimitus ja taattu toimituspäivä


shipping-time

Toimitusajat ja seuranta

Heti kun olemme lähettäneet tilaamasi tuotteet Kitchenaidin varastolta, lähetämme sinulle tiedon sähköpostitse

Sähköposti sisältää seuraavat tiedot:

  • paketin lähetystiedot

  • paketin numero

  • linkki paketin seurantaan kuljetusyrityksen sivustolla

Kuljetusyrityksen yhteystiedot löytyvät yrityksen verkkosivustolta.

user-protection

Omalla tilillä näkyvät tiedot

Tilauksesi tila ja arvioitu toimitusaika löytyvät myös oma tili -osiosta verkkosivuiltamme, jonne tilauksesi status päivitetään säännöllisesti. Heti kun tuote paketoidaan lähetystä varten ja lähetämme sinulle lähetysvahvistuksen, lisäämme myös oma tili -osioon seurantalinkin.


Eikö sinulla ole vielä omaa tiliä ? Napsauta tästä luodaksesi tilin.

Oma tili

Kaikki tuotteet lähetetään Kitchenaidin varastolta, joka sijaitsee Belgian Antwerpenissä. Mikäli tuotteesi ei saavu ennalta määritetyssä ajassa, ota meihin yhteyttä.

Onko toimitus pahasti myöhässä? Jos poikkeuksellisesti et ole saanut mitään tilaamaasi tuotetta 30 päivän kuluessa siitä päivästä, jolloin sait lähetysvahvistuksen, sinulla on mahdollisuus peruuttaa tilauksesi ja pyytää täyttä hyvitystä. Huomautus: juuri nyt toimitukset voivat kestää hieman tavallista kauemmin Covid-19-pandemian ja Britannian EU:sta eroamisen vuoksi.

Varmistaaksemme tuotteiden turvallisen toimituksen käytämme ainoastaan ammattikuljetuspalveluja ja pyydämme vastaanottajaa kuittaamaan paketin toimituksen yhteydessä. Jos et ole itse paikalla kuittaamassa pakettia, voit pyytää toista täysi-ikäistä henkilöä kuittaamaan sen puolestasi. Jos ketään ei ole kotona toimituksen aikaan, sinua pyydetään ottamaan yhteyttä kuljetusyritykseen ja sopimaan uusi toimitusaika.

contact us

Ota yhteyttä

Ota yhteyttä tiimiimme, jos et löydä etsimääsi tietoa.