Pääsivu>Asiakaspalveluun> Usein kysytyt kysymykset
Kuinka voimme auttaa?
Usein kysytyt kysymykset>Verkkokaupan tuki>Lähetys ja toimitus> Voinko vaihtaa osoitetta vielä tilauksen tekemisen jälkeen?

Voinko vaihtaa osoitetta vielä tilauksen tekemisen jälkeen?

Tajusitko tilauksen tehtyäsi, että haluaisit sittenkin vaihtaa laskutus- tai toimitusosoitetta? Katso, mitä voit tehdä...

Osoitteen vaihtaminen onnistuu, jos otat meihin yhteyttä välittömästi tilauksen tehtyäsi.

Voimme muuttaa tilauksesi toimitus- tai laskutusosoitteen, jos otat yhteyttä asiakaspalveluumme välittömästi lähettämällä sähköpostia osoitteeseen contact.webshop@kitchenaid.com tai soittamalla numeroon 00800 381 04026. (Numero on maksuton, ja palvelua tarjotaan omalla kielelläsi. Asiakaspalvelunumero palvelee ma–pe klo 8.00–17.00.)

Mitä jos paketti on jo lähetetty?

Jos pakettisi on jo lähetetty (ts. olet saanut seurantalinkin), kysy suoraan kuljetusyhtiöltä, voiko toimitusosoitetta vielä vaihtaa. Toimitamme paketit yleensä DHL:n kautta. Löydät yhteystiedot saamastasi sähköpostiviestistä, jossa kerrotaan toimituksesta.

Oliko tästä artikkelista hyötyä?
top
Valitse uusi tuote

Valitse vertailuun

Vertaile tuotteita

Voit valita vertailuun vain kolme tuotetta. Poista yksi tuote, niin voit lisätä sen tilalle jonkin muun.