Pääsivu>Asiakaspalveluun> Usein kysytyt kysymykset
Kuinka voimme auttaa?
Usein kysytyt kysymykset>Verkkokaupan tuki>Lähetys ja toimitus> Voinko vaihtaa toimitustapaa vielä tilauksen tekemisen jälkeen?

Voinko vaihtaa toimitustapaa vielä tilauksen tekemisen jälkeen?

Jos olet jo tehnyt tilauksen, et valitettavasti voi vaihtaa valitsemaasi toimitustapaa enää sen jälkeen. Katso, mitä voit tehdä...

Toimitustapaa ei voi vaihtaa enää sen jälkeen, kun olet tehnyt tilauksesi. Ota ongelmatilanteessa yhteyttä asiakaspalveluumme. Asiakaspalvelija voi perua tilauksesi, minkä jälkeen voit tehdä uuden tilauksen ja valita toisen toimitustavan.

Ota meihin yhteyttä

Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme lähettämällä sähköpostia osoitteeseen tai soittamalla numeroon 00800 381 04026 (Numero on maksuton, ja palvelua tarjotaan omalla kielelläsi. Asiakaspalvelunumero palvelee ma–pe klo 8.00–17.00.)

Oliko tästä artikkelista hyötyä?
top
Valitse uusi tuote

Valitse vertailuun

Vertaile tuotteita

Voit valita vertailuun vain kolme tuotetta. Poista yksi tuote, niin voit lisätä sen tilalle jonkin muun.