Pääsivu>Asiakaspalveluun> Usein kysytyt kysymykset
Kuinka voimme auttaa?
Usein kysytyt kysymykset>Verkkokaupan tuki>Lähetys ja toimitus> Mitä tapahtuu, jos toimitus myöhästyy?

Mitä tapahtuu, jos toimitus myöhästyy?

Silloin tällöin toimitus saattaa jostain syystä myöhästyä. Olemme pahoillamme, jos näin pääsee käymään. Toimi seuraavasti...

Pahoittelemme, jos tilauksesi toimitus on myöhästynyt odottamattomista syistä. Kerromme sinulle sähköpostitse uuden arvioidun toimituspäivän.

Kun pakettisi lähtee KitchenAidin varastolta, lähetämme sinulle sähköpostia. Viesti sisältää paketin lähetystiedot, paketin numeron ja hyperlinkin, josta pääset seuraamaan paketin etenemistä kuljetusyhtiön verkkosivuilla. Löydät kuljetusyhtiön verkkosivuilta myös heidän yhteystietonsa.

Jos pakettisi ei ole saapunut ajallaan, lähetäthän meille sähköpostia osoitteeseen. Jos et saa tilaustasi 30 päivän sisällä lähetysvahvistuksen saapumisesta, voit perua tilauksesi ja pyytää hyvityksen.

Oliko tästä artikkelista hyötyä?
top
Valitse uusi tuote

Valitse vertailuun

Vertaile tuotteita

Voit valita vertailuun vain kolme tuotetta. Poista yksi tuote, niin voit lisätä sen tilalle jonkin muun.