Pääsivu>Asiakaspalveluun> Usein kysytyt kysymykset
Kuinka voimme auttaa?
Usein kysytyt kysymykset> Voinko tilata tehosekoittimelleni varaosia?

Voinko tilata tehosekoittimelleni varaosia?

KitchenAid-tuotteesi on suunniteltu kestäväksi ja helposti huollettavaksi. Jos tarvitset kodinkoneellesi varaosia, tee näin:

Saat varaosia KitchenAid-laitteeseesi vain takuuaikana.

Jos laitteesi takuu on voimassa, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluun seuraavasti: Lähetä meille sähköpostia TAI soita meille – tämä on maksuton puhelinnumero, josta saat apua omalla kielelläsi – avoinna maanantaista perjantaihin klo 8.00–17.00.

Vahvistamme mielellämme, onko laitteesi takuu voimassa ja kerromme, kuinka saat laitteellesi varaosia tai korjauksen.

Voinko korjata laitteeni itse?

Asiakaspalvelumme eivät myy sisäisiä osia (tai moottoriin liitettäviä osia) suoraan kuluttajille laitteen korjausta varten. Jos yrität itse korjata laitettasi, laitteen takuu raukeaa. Jos haluat ladata tai lukea laitettasi koskevia asiakirjoja, siirry kohtaan Takuu ja dokumentit -sivu.

Oliko tästä artikkelista hyötyä?
top
Valitse uusi tuote

Valitse vertailuun

Vertaile tuotteita

Voit valita vertailuun vain kolme tuotetta. Poista yksi tuote, niin voit lisätä sen tilalle jonkin muun.