Pääsivu>Asiakaspalveluun> Usein kysytyt kysymykset
Kuinka voimme auttaa?

Voinko perua tilaukseni vielä maksun jälkeen?

Kun olet tehnyt ostoksen verkkosivuillamme, saatat sittenkin haluta vielä perua sen. Näin saat yhteyden asiakaspalvelijoihimme...

Jos olet jo maksanut tuotteen, et voi enää perua tilaustasi verkkosivuillamme. Peruminen onnistuu vain ottamalla välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme.

Ota meihin yhteyttä

Ota yhteyttä soittamalla numeroon 00800 381 04026. Numero on maksuton, ja palvelua tarjotaan omalla kielelläsi (ma–pe klo 8.00–17.00).

Teemme parhaamme, jotta saamme tilauksesi peruttua ennen kuin se ehditään käsitellä.

Oliko tästä artikkelista hyötyä?
top
Valitse uusi tuote

Valitse vertailuun

Vertaile tuotteita

Voit valita vertailuun vain kolme tuotetta. Poista yksi tuote, niin voit lisätä sen tilalle jonkin muun.