Pääsivu>Asiakaspalveluun> Usein kysytyt kysymykset
Kuinka voimme auttaa?
Usein kysytyt kysymykset> Miksi samanväristen tuotteiden sävy ei täsmää?

Miksi samanväristen tuotteiden sävy ei täsmää?

KitchenAid rakastaa värejä ja väreiltään yhteensopivia sarjoja. On kuitenkin voinut käydä niin, ettei samanvärisen tehosekoittimesi, yleiskoneesi, vedenkeittimesi tai leivänpaahtimesi sävy olekaan sama kaikissa tuotteissa. Tässä ohjeemme.

Oletko ostanut samanväriset laitteet, mutta huomannut, ettei niiden sävy olekaan sama kaikissa laitteissa? Lue lisää alta:

KitchenAidilla on väristandardi, jonka mukaan tuotteiden värit saavat vaihdella enintään yhden sävyn verran.

Pahimmassa tapauksessa yhden tuotteen sävy on standardiväriä asteen vaaleampi ja toisen tuotteen tummempi. Tästä aiheutuu silmin havaittava sävyero.

Huomaa: väriero riippuu valaistuksesta. Monien tuotteidemme väreissä on "syvyysvaikutelma". Tämä tarkoittaa, että sävy vaihtelee valon voimakkuuden ja suunnan mukaan erityisesti kaarevilla pinnoilla.

Eivätkö värit täsmää?

Jos kahden tuotteen sävyero häiritsee sinua, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme seuraavasti: Lähetä meille sähköpostia TAI soita meille – tämä on maksuton puhelinnumero, josta saat apua omalla kielelläsi – avoinna maanantaista perjantaihin klo 8.00–17.00.

Oliko tästä artikkelista hyötyä?
top
Valitse uusi tuote

Valitse vertailuun

Vertaile tuotteita

Voit valita vertailuun vain kolme tuotetta. Poista yksi tuote, niin voit lisätä sen tilalle jonkin muun.