Pääsivu>Asiakaspalveluun> Usein kysytyt kysymykset
Kuinka voimme auttaa?
Usein kysytyt kysymykset>Verkkokaupan tuki>Lähetys ja toimitus> Sain vain osan tilaukseni tuotteista. Mitä teen?

Sain vain osan tilaukseni tuotteista. Mitä teen?

Jos tilauksesi tilan mukaan tuotteesi on toimitettu, mutta et ole saanut pakettia, ei hätää. Toimi näin...

Olemme pahoillamme, jos et ole saanut kaikkia tilaamiasi tuotteita. Jos jotain puuttuu, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.

Voit lähettää sähköpostia osoitteeseen tai soittaa numeroon. (Numero on maksuton, ja palvelua tarjotaan omalla kielelläsi. Asiakaspalvelunumero palvelee ma–pe klo 8.00–17.00.)

Lähetämme puuttuvan tuotteen mahdollisimman pian.

Oliko tästä artikkelista hyötyä?
top
Valitse uusi tuote

Valitse vertailuun

Vertaile tuotteita

Voit valita vertailuun vain kolme tuotetta. Poista yksi tuote, niin voit lisätä sen tilalle jonkin muun.