Pääsivu>Asiakaspalveluun> Usein kysytyt kysymykset
Kuinka voimme auttaa?

En saanut palautuskorttia. Mitä teen?

Haluatko palauttaa tuotteen, mutta sinulla ei ole palautuskorttia? Saat sellaisen UPS:ltä. Näin se onnistuu...

Kun teet KitchenAidille palautuspyynnön, pyydämme UPS:ää lähettämään sinulle sähköpostiviestin.

Viestissä on 48 tunnin ajan voimassa oleva linkki, josta pääset luomaan valmiiksi täytetyn ja maksetun palautuskortin (joka takaa, että KitchenAid huolehtii palautuskuluista).

Jos et ole saanut sähköpostia, tarkista ensin roskapostikansiosi siltä varalta, että viesti on joutunut sinne.

Jos viestiä ei löydy sieltäkään, ota yhteys asiakaspalveluumme:

Oliko tästä artikkelista hyötyä?
top
Valitse uusi tuote

Valitse vertailuun

Vertaile tuotteita

Voit valita vertailuun vain kolme tuotetta. Poista yksi tuote, niin voit lisätä sen tilalle jonkin muun.