Pääsivu>Asiakaspalveluun> Usein kysytyt kysymykset
Kuinka voimme auttaa?

Mitä tuotteita ei voi palauttaa?

Haluatko palauttaa tuotteen KitchenAidille? Selvitä, onko tuotteesi palautuskelpoinen. Tarkista täältä...

Pohditko, voitko palauttaa tietyn tuotteen? Katso poikkeukset alta:

1. Palautuspyynnöt yli 14 päivän päästä toimituksesta

Jos teet palautuspyynnön vasta, kun alkuperäisestä toimituspäivästä on jo kulunut yli 14 kalenteripäivää, sitä ei hyväksytä.

2. Epätäydelliset tai kuljetuksessa vahingoittuneet tuotteet

Jos palautettavat tuotteet ovat meille saapuessaan epätäydellisiä, vahingoittuneita tai likaisia, niitä ei hyvitetä. KitchenAidille lähetettävässä palautuksessa on oltava mukana tuote, mahdolliset lisävarusteet, käyttöohjeet, takuutiedot jne. alkuperäisessä laatikossa. Pakkaa palautuksesi huolella. Pakkaa tuotelaatikko tarvittaessa vielä toiseen laatikkoon, jotta se pääsee varmasti ehjänä perille asti.

3. Personoidut tuotteet

Personoituja tuotteita (esim. yleiskone, johon on kaiverrettu nimi) ei voi palauttaa, koska ne on kustomoitu erikseen. Ainoa poikkeus tähän on tekninen vika (ks. takuutiedot). Jos saamasi personoitu tuote ei toimi tai näyttää vahingoittuneelta, katso palautusohjeet kohdasta Miten voin palauttaa ostamani tuotteen?.

Oliko tästä artikkelista hyötyä?
top
Valitse uusi tuote

Valitse vertailuun

Vertaile tuotteita

Voit valita vertailuun vain kolme tuotetta. Poista yksi tuote, niin voit lisätä sen tilalle jonkin muun.