Skip the navigation

Miten voin palauttaa ostamani tuotteen?

Jos muutat mieltäsi tai sinun täytyy jostain syystä palauttaa tuote KitchenAidille, voit tehdä sen 14 päivän kuluessa toimituksesta. Näin se onnistuu...

Haluamme sinun olevan täysin tyytyväinen ostokseesi. Jos et jostain syystä ole tyytyväinen, voit palauttaa tuotteen meille 14 kalenteripäivän kuluessa toimituksesta. Miten se onnistuu? Katso ohjeet alta:

Palautuspyynnön voi tehdä kahdella tavalla:

  1. Siirry verkkosivuston Oma tili -osioon. Siirry Omat tilaukset -kohtaan ja napsauta Palauta-painiketta. Eikö sinulla ole vielä omaa tiliä? Luo tili napsauttamalla tästä.

TAI vaihtoehtoisesti:

  1. Lähetä meille sähköpostia osoitteeseen contact.webshop@kitchenaid.com ja kerro viestissä kaikki seuraavat tiedot, joita tarvitaan palautukseen:

Alkuperäisen tilauksen päivämäärä:

Toimituspäivä:

Etu- ja sukunimesi:

Osoitteesi (myös postinumero):

Puhelinnumerosi:

Tilausnumero:

Palautettavan tuotteen nimi tai tuotekoodi:

Palautuksen syy: 1. Väärä tuote / 2. Pakkaus vahingoittunut / 3. Esteettinen vika / 4. Tekninen vika / 5. Puuttuvia osia / 6. Tuote ei ole odotusten mukainen / 7. Toimitettu liian myöhään / 8. Ei erityistä syytä, muutin mieleni.

Haluatko palauttaa vai vaihtaa tuotteen? (Huomautus: VAIHTO-OIKEUS on voimassa ainoastaan, jos tuote on virheellinen tai viallinen eli edellä mainitut vaihtoehdot 1–6. Jos haluat vaihtaa tuotteen näistä syistä, tiimimme ottaa sinuun yhteyttä ja sopii vaihdosta).

Palautettavan tuotteen sarjanumero (tarvitaan vain, jos tuote on virheellinen tai viallinen): Muita olennaisia huomautuksia?

  • Voit liittää mukaan valokuvia tai videoita, joissa näkyy tuotteen kärsimä vahinko tms.

TÄRKEÄÄ TIETOA ASIAKKAILLE YHDISTYNEESSÄ KUNINGASKUNNASSA: Lähetämme sinulle erillisenä sähköpostiviestinä myös proformalaskun, jossa on kaikki palautettavan tuotteen tiedot. Tätä asiakirjaa tarvitaan tullaukseen. Tulosta se ja kiinnitä se pakkauksen päälle niin, että kaikki tiedot näkyvät selvästi. Muussa tapauksessa palautuksesi käsittely voi viivästyä.

Pakkausohje:

Pakkaa tuote alkuperäiseen pakkaukseen. Liitä mukaan mahdolliset mukana toimitetut tuotteet. Katso lisätietoja kohdasta Voinko palauttaa tuotteen muussa kuin alkuperäisessä pakkauksessa?.

Varoitus: tuotteet, joita ei voi palauttaa

Jos et lähetä palautuspyyntöä KitchenAidille 14 kalenteripäivän kuluessa toimituspäivästä, emme voi hyväksyä palautusta. Jos palautettavat tuotteet ovat meille saapuessaan epätäydellisiä, vahingoittuneita tai likaisia, niitä ei hyvitetä. Personoituja tuotteita ei voi palauttaa.

Milloin saat hyvityksen?

Hyvityspyyntösi käsitellään 14 päivän kuluessa palautuspaketin saapumisesta. Hyvitämme kaikki sinulta saamamme maksut, myös toimituskulut (lukuun ottamatta mahdollisia lisäkuluja, jotka aiheutuvat siitä, että olet valinnut toimitustavaksi jonkin muun kuin edullisimman tarjoamamme vaihtoehdon), viimeistään 14 päivän kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet palauttamasi tuotteen. Teemme hyvityksen samalle maksutavalle, jolla olet tehnyt alkuperäisen ostoksen, ellemme kanssasi toisin sovi. Emme veloita sinulta palautuksesta mitään. Saatamme kieltäytyä tekemästä hyvityksen, kunnes olemme vastaanottaneet palautuksesi tai kunnes voit todistaa, että olet lähettänyt palautuspaketin, kumpi tapahtuukaan ensin.

Aiheeseen liittyviä yleisiä kysymyksiä

Oliko tästä artikkelista hyötyä?

yesno