Pääsivu>Asiakaspalveluun> Usein kysytyt kysymykset
Kuinka voimme auttaa?

Täytyykö minun maksaa postikulut, kun palautan tuotteen?

Jos palautat tuotteen KitchenAidille 14 päivän kuluessa toimituksesta, palautus on sinulle maksuton. Näin se onnistuu...

Palautus on sinulle maksuton. Kun tiimimme on vastaanottanut palautuspyyntösi, saat UPS:ltä sähköpostiviestin, jossa annetun linkin kautta pääset luomaan valmiiksi täytetyn ja maksetun palautuskortin.

Katso lisätietoja kohdasta Miten voin palauttaa ostamani tuotteen?..

Oliko tästä artikkelista hyötyä?
top
Valitse uusi tuote

Valitse vertailuun

Vertaile tuotteita

Voit valita vertailuun vain kolme tuotetta. Poista yksi tuote, niin voit lisätä sen tilalle jonkin muun.