Pääsivu>Asiakaspalveluun> Usein kysytyt kysymykset
Kuinka voimme auttaa?

Tuote ei toimi tai se on vahingoittunut. Mitä teen?

Jos olet ostanut viallisen tai vahingoittuneen Kitchen Aid -tuotteen, ilmoita asiasta meille 14 päivän kuluessa toimituksesta. Voit joko palauttaa tuotteesi tai vaihtaa sen uuteen. Toimi seuraavasti...

Ikävä kuulla, että et ole tyytyväinen ostokseesi. Jos tuotteesi ei toimi tai näyttää vahingoittuneelta, ota meihin yhteyttä 14 kalenteripäivän kuluessa toimituksesta, niin käynnistämme palautusprosessin. Saat meiltä joko hyvityksen tai uuden tuotteen – kumman vain itse haluat.

Katso lisätietoja kohdasta Miten voin palauttaa ostamani tuotteen?.

Mitä seuraavaksi tapahtuu?

Kun olemme vastaanottaneet palautuspyyntösi yllä mainitulla tavalla, asiakaspalvelumme on sinuun yhteydessä, ja voit sopia joko tuotteen vaihdosta tai palautuksesta. Pahoittelemme tästä aiheutunutta vaivaa.

Oliko tästä artikkelista hyötyä?
top
Valitse uusi tuote

Valitse vertailuun

Vertaile tuotteita

Voit valita vertailuun vain kolme tuotetta. Poista yksi tuote, niin voit lisätä sen tilalle jonkin muun.