Pääsivu>Asiakaspalveluun> Usein kysytyt kysymykset
Kuinka voimme auttaa?
Usein kysytyt kysymykset>Verkkokaupan tuki>Lähetys ja toimitus> En ole saanut pakettiani. Mitä teen?

En ole saanut pakettiani. Mitä teen?

Jos tilauksesi tilan mukaan tuotteesi on toimitettu, mutta et ole saanut pakettia, ei hätää. Toimi näin...

Pahoittelemme tästä aiheutunutta vaivaa. Jos et ole saanut tilaustasi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja kerro ongelmasta.

Voit lähettää sähköpostia osoitteeseen tai soittaa numeroon. (Numero on maksuton, ja palvelua tarjotaan omalla kielelläsi. Asiakaspalvelunumero palvelee ma–pe klo 8.00–17.00.)

Mitä seuraavaksi tapahtuu?

Asiakaspalvelijamme lähettävät sinulle korvaavan tuotteen.

Oliko tästä artikkelista hyötyä?
top
Valitse uusi tuote

Valitse vertailuun

Vertaile tuotteita

Voit valita vertailuun vain kolme tuotetta. Poista yksi tuote, niin voit lisätä sen tilalle jonkin muun.