Pääsivu>Asiakaspalveluun> Usein kysytyt kysymykset
Kuinka voimme auttaa?

Mitä teen, jos en saanut tilausvahvistusta?

Kun olet tehnyt ostoksen verkkosivuillamme, saat pian tilausvahvistuksen. Jos et löydä vahvistussähköpostia, toimi näin...

Kun olet suorittanut ostotapahtuman loppuun, saat sähköpostitse tilausvahvistuksen noin 10 minuutin kuluessa.

Etkö löydä vahvistusviestiä? Tarkista ensin roskapostikansiosi siltä varalta, että viesti on joutunut sinne.

Jos viestiä ei löydy, ota yhteyttä asiakaspalveluumme lähettämällä sähköpostia osoitteeseen contact.webshop@kitchenaid.com tai soittamalla numeroon 00800 381 04026. Numero on maksuton, ja palvelua tarjotaan omalla kielelläsi (ma–pe klo 8.00–17.00). Asiakaspalvelija tarkistaa tilauksesi.

Omalla tilillä näkyvät tiedot

Jos olet luonut tilin, näet tilauksesi tilan kohdassa Omat tilaukset. Eikö sinulla ole vielä omaa tiliä? Klikkaa tästä ja rekisteröidy

Oliko tästä artikkelista hyötyä?
top
Valitse uusi tuote

Valitse vertailuun

Vertaile tuotteita

Voit valita vertailuun vain kolme tuotetta. Poista yksi tuote, niin voit lisätä sen tilalle jonkin muun.