Pääsivu>Asiakaspalveluun> Usein kysytyt kysymykset
Kuinka voimme auttaa?
Usein kysytyt kysymykset>Verkkokaupan tuki>Ostosten tekeminen ja tilaaminen>Tilauksessani on ongelmia> Verkkomaksuni epäonnistui, mutta rahat veloitettiin silti tililtäni. Mitä teen?

Verkkomaksuni epäonnistui, mutta rahat veloitettiin silti tililtäni. Mitä teen?

Jos verkko-ostoksesi maksu epäonnistui, mutta rahat on silti veloitettu tililtäsi, ota meihin yhteyttä. Toimi näin...

Jos näet, että summa on veloitettu pankkitililtäsi, mutta et ole saanut tilausvahvistusta, ÄLÄ yritä tehdä ostosta uudelleen.

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme lähettämällä sähköpostia osoitteeseen contact.webshop@kitchenaid.com tai soittamalla numeroon 00800 381 04026. Numero on maksuton, ja palvelua tarjotaan omalla kielelläsi (ma–pe klo 8.00–17.00).

Hoidamme tilausprosessin loppuun ja varmistamme, että sinua ei ole veloitettu virheellisesti.

Oliko tästä artikkelista hyötyä?
top
Valitse uusi tuote

Valitse vertailuun

Vertaile tuotteita

Voit valita vertailuun vain kolme tuotetta. Poista yksi tuote, niin voit lisätä sen tilalle jonkin muun.