Skip the navigation

Mitä teen, jos verkkomaksuni ei onnistu?

Verkkomaksu saattaa joskus epäonnistua. Se voi johtua monesta eri syystä. Katso ohjeet...

Kun teet ostoksen verkkosivuillamme, saatat saada maksuvaiheessa virheilmoituksen. Jos näin käy, älä huolestu.

Tässä vinkkejä:

  • Kokeile myöhemmin uudelleen – kyseessä voi olla pankkisi tai luottokorttiyhtiösi tilapäinen käyttökatko.
  • Jos mahdollista, kokeile maksaa toisella maksutavalla.
  • Kokeile tehdä maksu eri selaimella tai laitteella.

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme lähettämällä sähköpostia osoitteeseen contact.webshop@kitchenaid.com tai soittamalla numeroon 00800 381 04026. Numero on maksuton, ja palvelua tarjotaan omalla kielelläsi (ma–pe klo 8.00–17.00).

Aiheeseen liittyviä yleisiä kysymyksiä

Oliko tästä artikkelista hyötyä?

yesno