Pääsivu>Asiakaspalveluun> Usein kysytyt kysymykset
Kuinka voimme auttaa?

Mitä teen, jos verkkomaksuni ei onnistu?

Verkkomaksu saattaa joskus epäonnistua. Se voi johtua monesta eri syystä. Katso ohjeet...

Kun teet ostoksen verkkosivuillamme, saatat saada maksuvaiheessa virheilmoituksen. Jos näin käy, älä huolestu.

Tässä vinkkejä:

  • Kokeile myöhemmin uudelleen – kyseessä voi olla pankkisi tai luottokorttiyhtiösi tilapäinen käyttökatko.
  • Jos mahdollista, kokeile maksaa toisella maksutavalla.
  • Kokeile tehdä maksu eri selaimella tai laitteella.

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme lähettämällä sähköpostia osoitteeseen contact.webshop@kitchenaid.com tai soittamalla numeroon 00800 381 04026. Numero on maksuton, ja palvelua tarjotaan omalla kielelläsi (ma–pe klo 8.00–17.00).

Oliko tästä artikkelista hyötyä?
top
Valitse uusi tuote

Valitse vertailuun

Vertaile tuotteita

Voit valita vertailuun vain kolme tuotetta. Poista yksi tuote, niin voit lisätä sen tilalle jonkin muun.