Jos osallistut KitchenAidin 90 päivän rahat takaisin -takuukampanjaan, suostut seuraaviin ehtoihin:
1. Kuluttajan on ostettava KitchenAid Espresso Machine - Artisan 30.06.2022–31.12.2023 välisenä aikana.
2. Kuluttajalla on 90 päivää aikaa kokeilla tuotetta ja ilmoittaa asiakaspalvelukeskukseemme palautusaikeista sähköpostitse** (katso jäljempänä oleva luettelo kunkin maan sähköpostiosoitteista), sosiaalisen median kanavien kautta tai soittamalla maksuttomaan numeroon 00800 381 04026.
3. Kuluttajan on toimitettava skannattu kopio (tai hyvälaatuinen valokuva) maksutositteesta sähköpostitse.
Maksutositteessa on oltava seuraavat tiedot, jotta se hyväksytään:
4. Jos maksutosite hyväksytään, asiakaspalvelukeskuksemme järjestää tuotteen noudon. Kuluttajilla on enintään 10 arkipäivää aikaa palauttaa tuote KitchenAidille.
5. Hyvitys myönnetään vasta, kun palveluntarjoajamme on vastaanottanut ja tarkistanut (1) Espresso Machine - Artisan, (2) alkuperäisen ostokuitin.
Espresso Machine on palautettava alkuperäisessä pakkauksessaan (jos mahdollista), joka sisältää kaikki mukana toimitetut osat. Tehosekoittimen on oltava puhdas eikä siinä saa olla ruoanjäämiä.
Hyvitys myönnetään ainoastaan, jos KitchenAidin huoltokumppani katsoo, että Espresso Machine on käytetty tehosekoittimen ohjeiden mukaisesti.
6. Hyvityssumma kattaa Espresso Machine - Artisan ostokuittiin/laskuun kirjatun ostohinnan.
7. Hyvityksen pitäisi näkyä 30 päivän sisällä ilmoittamallasi pankkitilillä.
Asiakaspalvelukeskus: consumercare.fi@kitchenaid.eu
Maksuton puhelinnumero:00 800 381 040 26