Pääsivu>Asiakaspalveluun> Usein kysytyt kysymykset
Kuinka voimme auttaa?

Sain väärän tuotteen. Mitä teen?

Jos sinulle on lähetetty varastoltamme väärä tuote, korjaamme virheen tietenkin mahdollisimman pian. Katso ohjeet...

On harvinaista, mutta mahdollista, että varastoltamme lähtee asiakkaalle väärä tuote. Tarkistathan heti toimituksen yhteydessä, että pakettisi sisältää tilaamasi tuotteen. Jos paketin sisältö ei vastaa tilaustasi, jätä toimitustodistus allekirjoittamatta ja/tai merkitse toimitustodistukseen selvästi, miten sisältö eroaa tilauksestasi.

Ilmoita viallisesta tai väärästä tuotteesta KitchenAidin asiakaspalveluun näiden ohjeiden mukaisesti: Miten voin palauttaa ostamani tuotteen?

Kun olemme vastaanottaneet ilmoituksesi, tiimimme ottaa sinuun yhteyttä vaihtoprosessin käynnistämiseksi mahdollisimman pian. Pahoittelemme tästä aiheutunutta vaivaa.

Oliko tästä artikkelista hyötyä?
top
Valitse uusi tuote

Valitse vertailuun

Vertaile tuotteita

Voit valita vertailuun vain kolme tuotetta. Poista yksi tuote, niin voit lisätä sen tilalle jonkin muun.