Pääsivu>Asiakaspalveluun> Usein kysytyt kysymykset
Kuinka voimme auttaa?

Sain viallisen tuotteen. Mitä teen?

Onko saamasi tuote vahingoittunut tai viallinen tai liittyykö siihen jokin muu ongelma? Me maksamme viallisten tuotteiden palautuskulut puolestasi. Katso ohjeet...

Pahoittelemme, että olet saanut vahingoittuneen tai toimimattoman KitchenAid-tuotteen. Otathan yhteyttä 14 kalenteripäivän kuluessa toimituksesta, niin voimme vaihtaa tuotteesi uuteen.

Näin se onnistuu

Ilmoita viallisesta tai toimimattomasta tuotteesta KitchenAidille näiden ohjeiden mukaisesti: Miten voin palauttaa ostamani tuotteen?

Kun olemme vastaanottaneet palautuspyyntösi, tiimimme ottaa sinuun yhteyttä vaihtoprosessin käynnistämiseksi mahdollisimman pian. Pahoittelemme tästä aiheutunutta vaivaa.

Oliko tästä artikkelista hyötyä?
top
Valitse uusi tuote

Valitse vertailuun

Vertaile tuotteita

Voit valita vertailuun vain kolme tuotetta. Poista yksi tuote, niin voit lisätä sen tilalle jonkin muun.