Pääsivu>Asiakaspalveluun> Usein kysytyt kysymykset
Kuinka voimme auttaa?

Voinko vaihtaa verkkokaupasta ostamani tuotteen?

Haluatko vaihtaa KitchenAid-tuotteesi? Voit tehdä niin, jos olet saanut viallisen tai väärän tuotteen. Näin se onnistuu...

Voit vaihtaa KitchenAid-tuotteen toiseen ainoastaan, jos olet saanut viallisen tai väärän tuotteen. Jos näin on päässyt käymään, vaihdamme tuotteesi tietenkin uuteen – tai hyvitämme sen hinnan, jos mieluummin niin haluat.

Jos olet vain tullut toisiin ajatuksiin tai haluat sittenkin toisen tuotteen, voit palauttaa tuotteesi ja saada siitä hyvityksen ja ostaa sitten haluamasi uuden tuotteen.

Tutustu palautusohjeisiin täällä: Miten voin palauttaa ostamani tuotteen?

Mitä seuraavaksi tapahtuu?

Kun teet vaihtopyynnön, tiimimme ottaa sinuun yhteyttä vaihtoprosessin käynnistämiseksi.

Oliko tästä artikkelista hyötyä?
top
Valitse uusi tuote

Valitse vertailuun

Vertaile tuotteita

Voit valita vertailuun vain kolme tuotetta. Poista yksi tuote, niin voit lisätä sen tilalle jonkin muun.